hirdetéskezelés profin

Mikor jön jól a Google Ads hirdetéskezelés?

Az online marketing lehetőségek manapság már elég tágak, ugyanis egyre több felületen van lehetőség hirdetésre és keresőoptimalizálásra. A Google Ads hirdetések mellett napjainkban már természetesnek minősül a Facebook és Linkedin kampányok felállítása is. Ugyanakkor ne feledkezzünk meg a keresőoptimalizálásról sem: utóbbival kattintás alapú költségek nélkül tudjuk organikusan jó pozícióba juttatni a weboldalunkat. A nagy kérdés: mikor, melyiket éri meg alkalmazni?

A legtöbb esetben érdemes egy jól megtervezett egyvelegben gondolkodni. A hirdetéskezelés mellett a SEO is jól jön, ha a szolgáltatásunk, termékünk típusa megkívánja. A marketingszakemberek is azt szokták javasolni, hogy ezeket egymással párhuzamosan érdemes alkalmazni a legjobb eredmények érdekében.

hirdetéskezelés

Mi kell még az online sikerhez? Egy marketingcéloknak megfelelő honlap például minden esetben hozzájárul a sikerekhez. A Google számára a friss tartalmakon kívül a gyors oldalbetöltés is ugyanolyan fontos. Ezért az elavult honlapok technikai szempontból egyáltalán nem megfelelők. Ráadásul UX szempontból is érdemes végiggondolni egy honlapfejlesztést. A vásárlók sokkal szívesebben rendelnek, kérnek ajánlatot azokról az oldalakról, ahol jó az elrendezés, szép a dizájn és még a tartalmak is megfelelő minőségűek. Nem árt vizuálisan is átgondolni a weboldalunkat: milyen is a logónk? Tükrözi azt, amit képviselünk? Mennyire egyedi? nem akarjuk megváltoztatni esetleg a színeket? Egy arculatváltás olykor az online bizniszünk indítómotorja is lehet.